Gosti

Slavimir Stojanović (Futro) 🇷🇸

Slavimir Stojanović rođen je 1969. u Beogradu. Njegova dizajnerska karijera započela je u 16. godini. Studirao je dizajn u Beogradu na Akademiji za primijenjenu umjetnost i dizajn u HDK-u u Gotheborgu u Švedskoj. Između 1992. i 1999. radio je u agenciji Saatchi & Saatchi. Od 1999. do 2007. godine živio je u Ljubljani. U Sloveniji radi na Kompas Designu, Arih Advertisingu i vlastitoj servisnoj jedinici Creative Futro. Od 2010. radi kao kreativni direktor u Communis DDB, Beograd. Njegov rad na području vizualne komunikacije, dizajna i oglašavanja donio mu je više od 200 međunarodnih nagrada, uključujući Epicu, Cresta, Clio, Eurobest, Golden Drum, ADC, TDC, Brum, Grifon, Globalnu nagradu i mnoge druge.

Damir Antolović (Rimac Automobili) 🇭🇷

Damir radi u kreativnoj industriji zadnjih 15 godina i specijalizirao se za dizajn i strategiju korisničkih iskustva. Damir je lead dizajner korisničkih iskustava u Rimac Automobili, hrvatskoj kompaniji koja razvija i proizvodi električna vozila, pogonske i akumulatorske sisteme visokih performansi. Vodio je strategiju i UX dizajn za Rimac Automobile, Jaguar Land Rover, Aston Martin, Renault, Le Coq Sportif, Citroën i Médecins Sans Frontières. Kao svakodnevni skulptor svojih projekata, on služi kao najjača veza između klijenta i internih timova, prevođenjem poslovnih zahtjeva u intuitivna interaktivna iskustva.

Ian Anderson (TDR) 🇬🇧

The Designers Republic (tDR za kratko) grafički dizajnerski studio sa sjedištem u Sheffieldu u Engleskoj, 1986. godine osnovali su ga Ian Anderson i Nick Phillips. Najpoznatiji su po elektroničkim muzičkim logotipima i albumskim umjetničkim djelima te njihovoj antiestetičkoj estetici, obuhvaćajući "brbljivi konzumerizam i jedinstven stil korporativnih brendova". Njegova kompanija, The Designers Republic, poznata je širom svijeta zbog svog inovativnog pristupa dizajnu i originalnosti. Njegov dizajn i slogani kao što su "Work, Buy, Consume, Die" i "Design Will Eatselfself" inspirisali su generacije kreativaca. TDR je osmislio naslovnice za Pop Will Eat Self (PWEI), Nine Inch Nails, Aphex Twin i Pulp, te druge klijente poput Gatecrashe, Issey Miyake, Sony, Nickelodeon i Coca-Cola.

Lana Cavar (Clanada) 🇭🇷

Lana Cavar jedna je od najcjenjenijih hrvatskih dizajnerica.Radila je na nizu grafičkih projekata za klijente u poljimaarhitekture i kulture u Hrvatskoj, Europi i Sjedinjenim Američkim Državama, kao što su Muzej suvremene umjetnosti Detroit, MoMA NY, HAU Hebbel am Ufer u Berlinu ili hrvatski paviljon na Bijenalu u Veneciji 2010. Surađivala je nekoliko istraživačkih projekata kao što su knjiga "Hvala za pogled, gospodine Mies”, "Ispadi I: sudi knjigu po naslovnici" i " Iskapanja II: Znakovi proizvodnje, proizvodnja znakova”. Posljednji projekti su se bavili nedovoljnom hrvatskom baštinom dizajna, od omota knjiga do zanemarenih logotipa lokalnih kompanija.

Žare Kerin 🇸🇮

Žare je pohađao školu dizajna u Ljubljani, a 1984. se preselio u Švicarsku, gdje je stekao profesionalnoj agenciji IMS Studio 6 Lausanne. Nakon povratka u Sloveniju, radio je kao grafički dizajner na Globtouru do 1990., a od 1990. do 2001. vodio je Kompas Design kao kreativni direktor. Tokom posljednjih 15 godina, kao neovisni dizajner i kreativni direktor, stvara u agenciji Futura DDB. Član je Odbora Zaklade Brumen i član D & AD London. Njegov rad je izložen na više izložbi, a objavljen je u mnogim međunarodnim stručnim publikacijama i knjigama: Art Direction Company, Creative Review, Europske strategije, Pia Book Japan, Print Design, časopis za tisak, kreativnost, Epica Book, New York Festivals, D & AD, Velika knjiga Logosa 5 ... Osvojio je više od 200 međunarodnih i nacionalnih nagrada i priznanja: Cresta, Red Dot, Festival u Cannesu, D & AD, New York Festivali, Godišnji kreativni film, Epica, Zlatni bubanj, European Design Year, Grafički biennale Brno, Brumenova nagrada, SOF, Zlatna MM itd.

Filip Andronik 🇧🇦

Filip Andronik je nagrađivani strip crtač i ilustrator iz Sarajeva. U skoro dvadeset godina iskustva on je pisao, crtao, tuširao, bojio i izdavao svoje stripove u Bosni i Hercegovini i inostranstvu. Njegovi radovi su objavljeni u novinama, magazinima, strip magazinima, knjigama i strip albumima. Njegov najpoznatiji sveobuhvatni autorski rad je strip serijal o "Amneziji, superjunaku sa problemom s pamćenjem" koji je do sada objavljen u tri albuma nastavka. Osim crtanja stripova, on je ilustrovao i dizajnirao likove za muzičke spotove "Kažu" i "Rijaliti" grupe Dubioza Kolektiv. Filip već nekoliko godina radi kao crtač za najveću strip izdavačku kuću u Francuskoj, "Editions Delcourt".Kada ne crta stripove, Filip vodi radionice i predaje strip u školama i na strip festivalima, kako u Bosni i Hercegovini, tako i u zemljama regije.